مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-14دانش

آغاز چهارمین طرح ضیافت اندیشه دانشجویی با عنوان «حامیم»


چهارمین طرح ضیافت اندیشه دانشجویی (حامیم) با مشارکت 200 دانشجو به مدت 2 هفته در دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز به کار کرد.

- چهارمین طرح ضیافت اندیشه دانشجویی (حامیم) با مشارکت 200 دانشجو به مدت 2 هفته در دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم افتتاحیه چهارمین طرح ضیافت اندیشه دانشجویی (حامیم)، گفت: در همه مراحل زندگی خود پاکی، صداقت و درمان آلام بیماران و مردم را مدنظر قرار دهید تا خداوند به زندگی تان برکت دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشجویان را به برنامه محوری فراخواند و افزود: باید در طول مدت کوتاه زندگی برای خود متدولوژی و سبک مشخصی را انتخاب و براساس برنامه حرکت کنید.

قناعتی با تاکید بر تحولات آموزشی در دانشگاه ها گفت: دانشگاه باید دانش آموختگانی را تربیت کند که در عرصه خدمت موثر باشند اگرچه این امر در دانشگاه های علوم پزشکی بیشتر از دانشگاه های فنی و مهندسی محقق می شود اما باز هم لازم است در دانشگاه ها روش های نوین آموزشی به کارگرفته شود.

وی دانشجویان را به مشارکت در شنبه های نیکوکاری دعوت کرد و گفت: در همه مراحل زندگی خود پاکی، صداقت و درمان آلام بیماران و مردم را مدنظر قرار دهید تا خداوند به زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز چهارمین طرح ضیافت اندیشه دانشجویی با عنوان «حامیم»

آغاز چهارمین طرح ضیافت اندیشه دانشجویی با عنوان «حامیم»