مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 07:552023-08-09اقتصادي

مجتمع اصحاب هنر و رسانه در استان مرکزی راه اندازی می شود


استاندار مرکزی با بیان اینکه درصدد هستیم مجتمع اصحاب هنر و رسانه را با نام اختصاری ماهور راه اندازی کنیم، گفت: بخش های مختلف این مجتمع شامل مرکز رشد هسته های فناور رسانه ای، - ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با بیان اینکه درصدد هستیم مجتمع اصحاب هنر و رسانه را با نام اختصاری ماهور راه اندازی کنیم، گفت: بخش های مختلف این مجتمع شامل مرکز رشد هسته های فناور رسانه ای، مرکز خدمات رسانه ای، مرکز آموزش حرفه ای رسانه و باشگاه فکری هنر و رسانه است.

فرزاد مخلص الائمه، شامگاه 17 مردادماه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در استان مرکزی اظهار کرد: بزرگترین پروژه دولت سیزدهم، ترمیم اعتماد و امید مردم بوده است و تنها خبرنگاران هستند که نقش هدایت کننده در این امر را بر عهده دارند.

ما اگر توفیقی در حوزه عملکردی خود داشته ایم بدون تردید به جهت همکاری خبرنگاران با ما بوده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران جزو معدود اقشاری هستند که در خوشی ها و سختی ها در کنار مدیران هستند گفت: در یکسال گذشته بالغ بر 770 سفر شهرستانی در استان داشتیم که خبرنگاران در تمامی این سفرها همراه ما بوده اند.

اگر در سال گذشته رتبه دوم اشتغال و کاهش نرخ بیکاری، رتبه اول راه اندازی بنگاه های تعطیل و نیمه تعطیل و رتبه اول تنوع تولیدات صنعتی را کسب کردیم با همراهی شبکه خبری استان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع اصحاب هنر و رسانه در استان مرکزی راه اندازی می شود

مجتمع اصحاب هنر و رسانه در استان مرکزی راه اندازی می شود