مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-06پزشكي

رضایمندی مردم مناطق محروم بردسیر از خدمت رسانی گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی کرمان 


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجوT با توجه به غالب بودن جمعیت سالمندی در روستاهای منطقه کوه پنج بردسیر و وجود مناطق محروم، اردوی جهادی طی روزهای یازدهم و دوازدهم مردادماه جاری در این منطقه برگزار و در روز نخست با مرکزیت  روستای ماهونک  و در روز .

- به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید ادیبی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، اردوی جهادی در زمینه خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان در منطقه کوه پنج شهرستان بردسیر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجوT با توجه به غالب بودن جمعیت سالمندی در روستاهای منطقه کوه پنج بردسیر و وجود مناطق محروم، اردوی جهادی طی روزهای یازدهم و دوازدهم مردادماه جاری در این منطقه برگزار و در روز نخست با مرکزیت  روستای ماهونک  و در روز دوم با مرکزیت روستای کمال آباد ویزیت بیماران انجام شد.

 بر اساس این گزارش، اردوی جهادی در قالب تیم های تخصصی قلب و عروق، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، پزشک عمومی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی و مشاوره های سلامت روان، تغذیه، مامایی و دندان پزشکی برگزار شد که مراجعه کنندگان در صورت نیاز برای تکمیل خدمات درمانی به مراکز تخصصی ارجاع شدند.

  شایان ذکر است، با برگزاری این اردوی جهادی، 680 نفر از مردم این مناطق از خدمات پزشکی و 229 نفر از خدمات دندانپزشکی شامل: 58 مورد ویزیت طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایمندی مردم مناطق محروم بردسیر از خدمت رسانی گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی کرمان 

رضایمندی مردم مناطق محروم بردسیر از خدمت رسانی گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی کرمان