مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-20سياسي

امروز به عنوان «روز عزت و افتخار» در تاریخ استان اردبیل ثبت خواهد شد


استاندار اردبیل در مراسم برزگداشت 3400 شهید استان اردبیل گفت: امروز به عنوان «روز عزت و افتخار» در تاریخ استان اردبیل ثبت خواهد شد.

- امروز به عنوان روز عزت و افتخار در تاریخ استان اردبیل ثبت خواهد شد ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل در مراسم برزگداشت 3400 شهید استان اردبیل گفت: امروز به عنوان روز عزت و افتخار در تاریخ استان اردبیل ثبت خواهد شد.

سیدحامد عاملی 29 مرداد در کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل اظهار کرد: امروز در این محفل نورانی میزبان بهترین انسان های عصر حاضر که بدون شک از اولیای الهی بودند، هستیم.

استاندار اردبیل به همه میهمانانی که از اقصی نقاط میهن عزیز امروز در دارالارشاد و پایتخت حسینیت ایران حضور یافتند، به حرمت نام و یاد شهدا خیر مقدم عرض کرد و افزود: امروز برای استان ما روز بسیار افتخارآفرینی است و بی شک در تاریخ استان به عنوان روز عزت و افتخار ثبت خواهد شد.

وی تصریح کرد: استان اردبیل از زمان امام راحل مفتخر شد و در تاریخ این سرزمین برای اولین بار وحدت و یکپارچگی ملی را به ارمغان آورد و در سایه مجاهدت ها و تلاش های عالمان و منادیان اهل بیت (ع) منادی عشق به خاندان رسول الله و مکتب تشیع شده و صد البته تحقق این امر مهم براساس جانفشانی ها و شهادت شهدایی است که در تاریخ، این افتخار را به ثبت رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز به عنوان «روز عزت و افتخار» در تاریخ استان اردبیل ثبت خواهد شد

امروز به عنوان «روز عزت و افتخار» در تاریخ استان اردبیل ثبت خواهد شد