مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:302023-07-29سياسي

تشکیل شعب ویژه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در ایلام


دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر ایلام گفت: در تمامی دادگستری های شهرستان های ایلام، یک شعبه ویژه برای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تشکیل شده است.

- ایسنا/ایلام دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر ایلام گفت: در تمامی دادگستری های شهرستان های ایلام، یک شعبه ویژه برای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تشکیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمود حاتمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیرو تفاهم نامه ی بین دادستان کل کشور و ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر کشور شعبه ویژه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در هر یک از دادگستری های شهرستان های ایلام در راستای حمایت عملی از آمران به معروف و ناهیان از منکر تشکیل شده و با تشکیل این شعب، اگر کسی در مسیر امربه معروف و نهی ازمنکر دچار خسارت و تضرر شود، ضمن حمایت قضایی، دستگاه های حمایتی نیز این اقدام و امر وی را تحت پوشش خود قرار خواهند داد.

وی تشکیل تشکل های متعدد مردمی را یکی از راه های اصلی همیاری مردم با ستاد امربه معروف دانست و افزود: کمک به تمام دستگاه هایی که حفظ قانون و پیگیری مشکلات مردم در آنها، به رفع مشکلات جامعه می انجامد از برنامه های ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شعب ویژه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در ایلام

تشکیل شعب ویژه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در ایلام