مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 19:402023-07-30سياسي

استان بوشهر در 10 سال آینده دارای جغرافیای صنعتی مدرن می شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر در 10 سال آینده دارای جغرافیای صنعتی مدرنی خواهد شد که باید آن را مدیریت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر یکشنبه در دیدار مدیرعامل و کارکنان شهرک های صنعتی استان بوشهر با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: استان بوشهر در 10 سال آینده دارای جغرافیای صنعتی مدرنی خواهد شد که اگر این جغرافیا را مدیریت نکنیم، جغرافیای صنعتی ما را مدیریت خواهد کرد، این قاعده بسیار مهم و یک آینده پژوهشی دقیق در عرصه مدیریت تولید در استان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: حتی کشاورزی استان از حالت سنتی به مکانیزه پیش خواهد رفت و این نگاه مقدمه کار صنعتی صنایع تبدیلی کشاورزی خواهد شد.

وی گفت: به همین جهت طراحی و برنامه ریزی مدیریت تولید زیرساخت و آماده سازی و تولید منابع انسانی و تهیه اعتبارات لازم، نظارت کارآمد و بازتولید پروژه های نوین یکی از امور راهبری منظومه پیشرفت استان خواهد بود.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه اگر برای امور کلان که ثروت ایران است طراحی و برنامه ریزی، نظارت و مدیریت بازتولید نکنیم دیگران این کار را خواهند کرد گفت: این قاعده کرانه است، در کرانه پیشرفت به صورت بین المللی است و اگر غافل شویم نیروی های استان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر در 10 سال آینده دارای جغرافیای صنعتی مدرن می شود

استان بوشهر در 10 سال آینده دارای جغرافیای صنعتی مدرن می شود