مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:132023-08-13بين الملل

آلمان در فکر ارسال موشک های کروز به اوکراین است


یک منبع امنیتی اعلام کرد، دولت آلمان در حال گفت وگو با یک شرکت تسلیحات سازی درباره تحویل موشک های کروز تاوروس به اوکراین است.

- یک منبع امنیتی اعلام کرد، دولت آلمان در حال گفت وگو با یک شرکت تسلیحات سازی درباره تحویل موشک های کروز "تاوروس" به اوکراین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع امنیتی آگاه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازنشریه اشپیگل به خبرگزاری رویترز گفت که کی یف به برلین برای تامین موشک های کروز تاوروس فشار وارد کرده؛ این موشک ها بردی بیش از 500 کیلومتر دارند و بر روی جنگنده هایی مانند تورنادو، اف-15 یا اف-18 مستقر می شوند.

برلین در میانه نگرانی از برد بالای این سلاح و استفاده احتمالی از آن برای زدن اهدافی در داخل روسیه از ارسال آنها به اوکراین امتناع کرده است.

یکی از سخنگوهای دولت برلین نیز گفته است: آلمان بر روی توپخانه سنگین، خودروهای زرهی و همچنین سیستم های دفاع هوایی متمرکز است.

هیچ اطلاع جدیدی درباره موشک های کروز تاوروس وجود ندارد.

موشک های کروز در صورت پرواز در ارتفاع پایین به سختی توسط رادارهای دفاع هوایی شناسایی و رهگیری می شوند و بیشتر برای منهدم کردن اهداف با ارزش بالا پشت خطوط دشمن مانند پناهگاه های فرماندهی، انبارهای مهمات، پل ها، فرودگاه ها و سوخت مورد استفاده قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان در فکر ارسال موشک های کروز به اوکراین است

آلمان در فکر ارسال موشک های کروز به اوکراین است