مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 01:052023-08-21سياسي

موکب مسجد جمکران از 10 صفر در مشایه پذیرای زوار اربعین است+فیلم


مدیر موکب مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه موکب های عراقی از 5 صفر در نجف و از حدود 10 صفر در مسیر نجف به کربلا خدمات رسانی خود را آغاز می کنند، - حجت الاسلام سیدمهدی هاشمی زاده، مدیر موکب مسجد مقدس جمکران در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برپایی موکب این مسجد در عمود 1090 مسیر نجف به کربلا اظهار داشت: موکب ما قرارگاه منتظران عالم در جاده نجف به کربلاست.

طی روزهای گذشته مسطح سازی زمین این موکب که بناست محل دائمی ما باشد، انجام گرفت و بناست به زودی سایه بانی در این فضای 2500 مترمربعی برپا شود.

با این سایه بان و تدارک وسایل سرمایشی ان شاءالله فضای خنک و مناسبی برای زائران اربعین خواهیم داشت.

موکب مسجد مقدس جمکران برپایی موکب مع امام منصور   وی با اشاره به اینکه موکب دائمی مسجد مقدس جمکران با عنوان مع امام منصور برپا شده است، گفت: ما موکب اول جمکران را در عمود شماره یک در خود مسجد جمکران برپا کرده ایم و پذیرای زائران در بدو حرکت هستیم و این موکب برای ما دومین مقر عملیاتی و خدماتی است.

هاشمی زاده با اشاره به اینکه 120 هزار بسته آب معدنی خریداری کردیم که ان شاء الله بناست در یخچال ها، خنک سازی شده و به زائران ارائه شود، گفت: در این موکب خدمات فرهنگی و رفاهی برای زائران پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب مسجد جمکران از 10 صفر در مشایه پذیرای زوار اربعین است+فیلم

موکب مسجد جمکران از 10 صفر در مشایه پذیرای زوار اربعین است+فیلم