مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 20:302023-07-29دانش

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دوسالانه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید فردین تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، - مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان جزییات برگزاری المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید فردین تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال 1401 با حمایت رییس سازمان امور دانشجویان و همکاری دانشگاه ها توانست چهار برنامه و رویداد ملی را در حوزه دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار کند.

وی ادامه داد: یکی از این رویداد ها المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر است، این المپیاد که سومین دوره خود را گذرانده است در 8 رشته با حضور 361 دانشجوی دختر و 600 دانشجوی پسر از 77 دانشگاه، به میزبانی دانشگاه اصفهان در بخش دختران و دانشگاه صنعتی اصفهان در بخش پسران برگزار شد، که لازم است از مسئولان دانشگاه های میزبان به دلیل برگزاری مناسب این المپیاد قدرانی کنم.

تقی زاده اظهار کرد: چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در بخش دختران و پسران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دوسالانه شد

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دوسالانه شد