مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:502023-07-25حوادث

آخرین وضعیت 8 قلوهای 2 مادر کرمانی


خبر بسیار شیرین بود و البته نادر، 2 مادر کرمانی در فاصله کمتر از 6 ساعت 4 قلو به دنیا آوردند، بنابراین صبح امروز به بیمارستان افضلی پور کرمان رفتم تا گزارشی را از شرایط این 8 نوزاد در سومین روز تولدشان بنویسم.

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: ساعت 10 و 45 دقیقه شامگاه 31 تیرماه 1402 خانم میرزایی در بیمارستان افضلی پور کرمان 4 قلوهایش را به دنیا آورد، 3 پسر و یک دختر و در فاصله کمتر از 6 ساعت و حدود ساعت 4 صبح یکم مردادماه جاری هم 4 قلوهای خانم توصیفیان به دنیا آمدند، 3 دختر و یک پسر.

شب تولد 8 قلوها در اتاق عمل بیمارستان افضلی پور چه گذشت؟ صبح امروز سوم مردادماه به بیمارستان افضلی پور کرمان می روم تا گزارشی را از 8 قلوهای 2 مادر کرمانی بنویسم.

قبل از اینکه به سراغ 4 قلوها در بخش های مراقبت های ویژه نوزادان بروم، سری به اتاق عمل بیمارستان می زنم و شانس با من یار است و یکی از کادر اتاق عمل که در زمان تولد 8 قلوها شیفت بوده است را می بینم.

این دختر جوان، حال و هوای شب تولد 8 قلوها را عجیب و صدالبته بسیار خسته کننده ذکر می کند و می گوید: آن شب علاوه بر این 4 قلوها، 8 نوزاد دیگر هم به دنیا آمدند و مامای ما صبح روز بعد مانند یک روح شده بود از بس خسته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت 8 قلوهای 2 مادر کرمانی

آخرین وضعیت 8 قلوهای 2 مادر کرمانی