مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 18:102023-07-23اقتصادي

ضرورت راه اندازی بارانداز گیاهان دارویی در استان فارس


رییس کمیته گیاهان دارویی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: دسترسی راحت کشاورزان به مراکز فروش و انعقاد کشت قراردادی با کشاورزان با راه اندازی بارانداز گیاهان دارویی در استان فارس امکان پذیر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، صادقی امروز در دوازدهمین جلسه هماهنگی و هم اندیشی ستاد گیاهان دارویی استان بر توسعه هدفمند کشت گیاهان دارویی و تعیین شاخص های الویت دار تاکید کرد.

او با بیان اینکه شبکه روستایی استان فارس مرجعی عظیم برای خدمات رسانی و بازوی اجرایی در فعالیت های گسترده جهاد کشاورزی است ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم با همکاری و نقش آفرینی تعاون روستایی در این زمینه بتوان با انسجام کشاورزان در تولید و عرضه در بارانداز گیاهان دارویی به هدف بهبود درآمد اقتصادی کشاورزان نزدیک شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس هم در این نشست با تاکید بر انسجام حلقه های توسعه گیاهان در فارس گفت:برنامه تغییر الگوی کشت سیاست کلی وزارت جهاد کشاورزی است و انسجام حلقه های تولید و عرضه گیاهان دارویی سبب تقویت آن خواهد شد.

ساریخانی افزود: ظرفیت های بسیاری در حوزه کشاورزی در فارس مغفول مانده که یکی از این ظرفیت ها انسجام در طرح کشت و بهره برداری گیاهان دارویی است که می توان با وصل کردن حلقه های مفقوده به توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی بارانداز گیاهان دارویی در استان فارس

ضرورت راه اندازی بارانداز گیاهان دارویی در استان فارس