مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-01سياسي

36 موکب از آذربایجان غربی برای اربعین مجوز گرفت


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: امسال تعداد 95 درخواست مجوز برپایی موکب داریم که از 95 مورد به این ساعت 36 موکب مورد تأیید تهران قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسن حسینی ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی اعضای ستاد مرکزی اربعین استان آذربایجان غربی افزود: در منطقه آزاد ماکو 2 موکب در مرز بازرگان و یک موکب در پلدشت احداث می شود.

وی ادامه داد: هیئت های مذهبی، شرکت ها، دستگاه ها و عموم مردم که تمایل به برپایی موکب دارند، می توانند با حضور در ستاد و پر کردن برگه مربوطه در کمتر از یک روز مجوز برپایی موکب دریافت کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه این استان ظرفیت مناسبی برای تردد، استقبال و میزبانی از زائران اربعین حسینی را دارد، گفت: در مرزهایی که زائران تردد می کنند نیاز است زیرساخت های لازم تقویت شده و پیگیری ها برای ارائه خدمات مطلوب انجام گیرد.

یحیی حسین خانی با بیان اینکه در سال های گذشته برادران اهل تسنن و اقلیت ها نیز برای زائران اربعین ایستگاه زده بودند و عزاداری می کردند افزود: برای زائرینی که از کشورهای دیگر پا به کشور ما خواهند گذاشت باید حتماً برنامه داشته باشیم وی با تأکید به اینکه تأمین امنیت و سلامت زائران بسیار مهم است افزود: ظرفیت های این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 موکب از آذربایجان غربی برای اربعین مجوز گرفت

36 موکب از آذربایجان غربی برای اربعین مجوز گرفت