مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-16اقتصادي

140 هزار گذرنامه اربعین در خوزستان توزیع شد


از ابتدای سال تاکنون این اداره کل، 140 هزار جلد گذرنامه را برای متقاضیان سفر اربعین حسینی توزیع کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران حموله صبح امروز چهارشنبه در گفت وگویی رسانه ای با اشاره به برنامه ریزی و آمادگی در واحدهای توزیع اداره کل پست خوزستان به منظور خدمات رسانی بهتر به متقاضیان گذرنامه اربعین بیان کرد: تمامی گذرنامه ها پس از دریافت، آماده سازی و توزیع می شوند، همچنین گروه های بازرسی تشکیل و وضعیت توزیع این اسناد به طور دائم رصد می شود.

وی افزود: درروزهای پایانی به دلیل بالا رفتن حجم گذرنامه های زائران اربعین حسینی، برنامه ریزی های لازم به منظور اختصاص شیفت های کاری در روزهای عادی و روزهای جمعه برای تسریع در ارائه خدمت به هموطنان در نظر گرفته شده است.

حموله با بیان اینکه شهروندان پس از اطلاع از صدور گذرنامه و اخذ بارکد پستی می توانند به سامانه رهگیری پست مراجعه کنند و از اطلاعات جابه جایی مرسوله مطلع شوند، اظهار کرد: تمامی گذرنامه ها بر اساس نشانی به در منازل متقاضیان ارسال می شوند؛ همچنین از شهروندان درخواست داریم پس از اطمینان از صدور گذرنامه منتظر دریافت از طریق پست باشند.

وی با بیان اینکه یکی از نگرانی های زائران در طول سفر، گم شدن اشیا و یا مدارک آن ها است، ادامه داد: به همین منظور سرویس پست یافته با هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

140 هزار گذرنامه اربعین در خوزستان توزیع شد

140 هزار گذرنامه اربعین در خوزستان توزیع شد