مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-17سياسي

جان بخشی به درختان خشک مشهد با هنر پیکرتراشی


معاون فضای سبز سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: تاکنون هنر پیکره تراشی بر 8 درخت خشک سطح شهر اجرا شده و پیکره تراشی نهمین درخت نیز در خیابان پاسداران آغاز شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فضای سبز سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: تاکنون هنر پیکره تراشی بر 8 درخت خشک سطح شهر اجرا شده و پیکره تراشی نهمین درخت نیز در خیابان پاسداران آغاز شده است.

نازیما نادرپور با اشاره به اینکه در سطح شهر مشهد درختانی داریم که به هردلیل خشک شده اند، عنوان کرد: این اتفاق در بهمن ماه سال گذشته به عنوان یکی از اقدامات استقبال از بهار صورت گرفت و 4 طرح در آن زمان اجرا شد.

وی ادامه داد: طرح بز کوهی و دارکوب در خیابان امام خمینی (ره)، طرح کندوی زنبورعسل و گل در بولوار صادقی و طرح غنچه گل گلایل در حاشیه بولوار کوثر مقابل بیمارستان فارابی، 4طرحی بودند که در برنامه استقبال از بهار رونمایی شد و بازخورد بسیار خوبی از طرف مردم و مدیران شهری داشت.

معاون فضای سبز سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: هدف اصلی این طرح جان بخشی به درختان خشک و استفاده از هنرمندان بومی است که توسط سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد، در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان بخشی به درختان خشک مشهد با هنر پیکرتراشی

جان بخشی به درختان خشک مشهد با هنر پیکرتراشی