مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-01اقتصادي

ماندگاری موج گرما در کشور تا آخر هفته / احتمال وقوع طوفان شن در برخی مناطق شرقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی نشان می دهد طی 3 روز آینده در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود و فقط در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی، - سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رشد ابر های همرفتی برای استان های جنوبی از تداوم موج گرما در کشور و احتمال وقوع طوفان شن در برخی مناطق شرقی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی نشان می دهد طی 3 روز آینده در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود و فقط در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی، برخی مناطق سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، جنوب شرق فارس و هرمزگان رشد ابر های همرفتی، رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

از اواخر وقت پنجشنبه تا شنبه هفته آینده در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد روی می دهد.

امروز و فردا در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل دما افزایشی بوده و در سایر مناطق کشور گرما تداوم دارد.

طی 5 روز آینده در شمال شرق، شرق، مناطقی از مرکز کشور و دامنه های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود که در منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری موج گرما در کشور تا آخر هفته / احتمال وقوع طوفان شن در برخی مناطق شرقی

ماندگاری موج گرما در کشور تا آخر هفته / احتمال وقوع طوفان شن در برخی مناطق شرقی