مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-21سياسي

تأملی بر برکات مادی و معنوی زیارت امام حسین (ع)


زیارت قبور اهل بیت رسالت (ع) نوعی قدردانی از تلاش های بی وقفه و خستگی ناپذیری است که رسول خدا (ص) و اهل بیت پاکیزه خوی ایشان (ع) در راه هدایت مردم از به انجام رسانده اند.

- زیارت قبور اهل بیت رسالت (ع) نوعی قدردانی از تلاش های بی وقفه و خستگی ناپذیری است که رسول خدا (ص) و اهل بیت پاکیزه خوی ایشان (ع) در راه هدایت مردم از به انجام رسانده اند.

قرار گرفته است.

موضوع و عنوان این نوشته تأملی بر برکات مادی و معنوی زیارت امام حسین (ع) / زیارت همراه با معرفت سالار شهیدان (ع)، چه فوائدی برای زائران به همراه خواهد داشت؟ است.

مشروح این یادداشت را در ادامه می خوانید: زیارت پیشوایان دین (به ویژه پیامبران ع و جانشینان ایشان ع ، صالحان و نیکان) اقدامی ارزنده در راستای زنده نگاه داشتن یاد و نام آنان و یادآوری فداکاری است که در راه گسترش یگانه پرستی و مبارزه با پلشتی ها و انحراف های دینی، فکری و اخلاقی و بسط فضیلت و نیک سرشتی در جوامع بشری از خویش نشان داده و شاخصی برای انسان به شمار می رود تا در زندگی خویش، مسیرِ بندگی پروردگار جهانیان و راه نیکانی را که مورد عنایت خداوند بوده اند، پیموده و از این مسیر و گفتمان منحرف نگردد؛ به دیگر سخن زیارت همراه با شناخت، معرفت و دانشِ بزرگان دین، قطب نمایی است که راه را به او نشان داده و اراده فرد زائر را برای ایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأملی بر برکات مادی و معنوی زیارت امام حسین (ع)

تأملی بر برکات مادی و معنوی زیارت امام حسین (ع)