مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-13فرهنگي

رویداد هنری «کوک چهارم» در قزوین برگزار می شود


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: رویداد هنری عکس و فیلم کوتاه 100 ثانیه ای با عنوان «کوک چهارم» با محوریت جلوه های اخلاق در شهر از 25 تا 30 شهریورماه در قزوین برگزار می شود.

- حسین برجی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: رویداد فرهنگی و هنری کوک چهارم با هدف ترویج جلوه های اخلاق در شهر، در رشته های عکس و فیلم کوتاه 100 ثانیه ای توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با همکاری شورای شهر و شهرداری قزوین برگزار می شود.

وی افزود: در بخش فیلم و کلیپ جشنواره که به صورت داستانی، مستند، انیمیشن و تجربی به مدت 100 ثانیه طراحی شده تمامی آثار تولیدی از سال 98 تا 1402 می توانند در رویداد شرکت داده شوند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: هنرمندان این بخش می توانند آثار خود را آپلود کرده  و لینک فایل آپلود شده را به ایمیل دبیرخانه و یا به صورت DVD با ذکر مشخصات شناسنامه ای خود همراه اثر ارسال کنند.

برجی اضافه کرد: حداکثر زمان آثار تولیدی 100 ثانیه می باشد و فرمت آثار ارسالی می بایست m2t، Mov ،Mpeg ، Mxf  MP4 باشد.

این مسوول گفت: این سازمان حق هرگونه استفاده و بهره برداری نمایشگاهی، فرهنگی، ترویجی و تبلیغی آثار راه یافته به جشنواره را برای خود مجاز می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد هنری «کوک چهارم» در قزوین برگزار می شود

رویداد هنری «کوک چهارم» در قزوین برگزار می شود