مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 08:102023-07-24سياسي

هنیه: امیدواریم نشست رهبران گروه های فلسطینی در قاهره موفقیت آمیز باشد


رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس از بیانیه «نشست ملی» روز یکشنبه در غزه و رام الله با مشارکت نمایندگان ملت فلسطین در داخل و خارج در آستانه برگزاری نشست رهبران گروه های فلسطینی در قاهره استقبال کرد.

- رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس از بیانیه نشست ملی روز یکشنبه در غزه و رام الله با مشارکت نمایندگان ملت فلسطین در داخل و خارج در آستانه برگزاری نشست رهبران گروه های فلسطینی در قاهره استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه در اظهاراتی مطبوعاتی تاکید کرد که این نشست ملی بیانگر خواسته و اراده جمعی بخش وسیعی از ملت فلسطین در داخل و خارج مبتنی بر ضرورت اتخاذ یک طرح و راهکار جامع ملی برای مقابله با دولت جنایتکار رژیم صهیونیستی است.

هنیه تصریح کرد: فضای ملی حاکم بر نشست یکشنبه ثابت کرد که نشست آتی در قاهره که در سایه وجود چالش ها و تهدیداتی جدی پیش روی قضیه فلسطین برگزار می شود، باید ما را به سمت اتخاذ یک استراتژی ملی مبتنی بر مقاومت جامع و فراگیر و تغییر شیوه تعامل سیاسی با دشمن صهیونیستی سوق دهد.

وی اظهار داشت که لازمه این امر فراهم کردن زمینه موفقیت نشست رهبران گروه های فلسطینی در قاهره و برطرف کردن احتمالات عدم موفقیت آن به ویژه آزادی زندانیان سیاسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه: امیدواریم نشست رهبران گروه های فلسطینی در قاهره موفقیت آمیز باشد

هنیه: امیدواریم نشست رهبران گروه های فلسطینی در قاهره موفقیت آمیز باشد