مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 00:102023-08-08سياسي

ماجرای ادای احترام دانشجویان ترکیه ای به «شهید حججی» چه بود؟ + فیلم


دکتر عمادی پزشکی است که طی اقدامی علمی فرهنگی، حقانیت شهدا و جانبازان شیمیایی و همچنین شهدای مدافع حرم را در دانشگاه ترکیه به رخ جهانیان کشیده است.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس - محمد رضازاده: حالا بیشتر از هفده سال است که دکتر عمادی بر عهد و وفایی که بین خودش و خدایش گذاشته، گذشته است.

می گوید این یک نیت و تصمیم قلبی بود؛ از همان روزی که تصمیم گرفتم طبیب باشم عهد کردم هیچ وقت مطب نداشته باشم و تا جایی که در توان دارم، در مناطق محروم به مردم خدمت کنم.

با خودم عهد کردم به جای اینکه به دنبال تزریق ژل و بوتاکس و کسب درآمدهای میلیونی باشم به مناطق محروم بروم و به نیازمندان کمک کنم و هر آن چیزی که بلد هستم را به دانشجوهای پزشکی، آموزش بدهم.

در بخش اول گفت وگویمان با دکتر عمادی ، او برایمان از دیدارش با شهید قاسم سلیمانی، تجربه هفده ساله اش از حضور در آفریقا و درمان رایگان بیماران، درخواستش برای درج نام امام حسین (ع) بر بزرگترین بیمارستان مسیحی نشین آفریقا و خاطراتش از جنگ تحمیلی گفت.

دکتر عمادی در بخش دیگری از خاطراتش به حضور چند ماهه اش در بَم اشاره می کند و توضیح می دهد: وقتی برای حضور در بَم به وزارت بهداشت مراجعه کردم مسوول مربوطه به من اعلام کرد که شما جانباز هستی، صاحب دو فرزند هستی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ادای احترام دانشجویان ترکیه ای به «شهید حججی» چه بود؟ + فیلم

ماجرای ادای احترام دانشجویان ترکیه ای به «شهید حججی» چه بود؟ + فیلم