مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:212023-07-28سياسي

معارف و آزادگی حسینی نجات بخش دنیای امروز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان ضمن تسلیت شهادت امام حسین(ع) و سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: امروز روز دهم محرم و روز عاشورای حسینی است، ما احتیاج داریم هر چه بیشتر با نهضت امام حسین(ع) آشنا شویم.

وی خاطرنشان کرد: در این دنیای پر از ظلم و فساد، معارف و آزادگی حسینی نجات بخش است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه قیام حسین(ع) جبهه کفر را مات و مبهوت کرده است، افزود: در مقابل ابزارهای گوناگون جبهه کفر، محرم و صفر می تواند با بهره برداری کامل امت اسلامی را به ساحل نجات برساند.

شاهرخی بیان داشت: در مجالس حسینی است که انسان راه دفاع از حق و مقاومت را یاد می گیرد، از این رو تنها محرم و صفر را در این 10 روز نباید خلاصه کرد، باید مجالسی که تعمیق معرفت و آشنایی با معارف معنوی را داشته، تقویت و حفظ کرد.

وی با بیان اینکه امروز علم امام حسین(ع) به دست ما رسیده است، گفت: باید در هر دوره ای تکلیف را تشخیص داد، ما برای امام حسین(ع) سینه می زنیم، اما بدانیم اما حاضری داریم که نباید فراموشش کنیم.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: از همه عزاداران حسینی لرستان به ویژه هیئات مذهبی و جایگاه داران، از همه کسانی که با نذورات به این شور حسینی رونق دادند و همه سازمان های فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارف و آزادگی حسینی نجات بخش دنیای امروز است

معارف و آزادگی حسینی نجات بخش دنیای امروز است