مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-17حوادث

اجرای طرح ضربتی برخورد با قاچاقچیان سوخت در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی برخورد با قاچاقچیان سوخت و کشف 50 هزار لیتر سوخت قاچاق دپو شده در شهرستان سیریک خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی برخورد با قاچاقچیان سوخت و کشف 50 هزار لیتر سوخت قاچاق دپو شده در شهرستان "سیریک" خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان صبح امروز (26 مردادماه) در تشریح این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان در حوزه استحفاظی در یکی از محله های میشی شهرستان سیریک اقدام به دپوی سوخت در چند نقطه از روستا کرده و قصد انتقال آن را دارند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل های دپوی سوخت ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل چند اکیپ و گشت های خودرویی به منطقه اعزام و در بازرسی از آنجا 50 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل را کشف کردند.

سردار جاویدان ارزش محموله های مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان 13 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد:در این رابطه مقادیر زیادی گالن و مخازن حاوی و آغشته به گازوییل توقیف و جمع آوری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ضربتی برخورد با قاچاقچیان سوخت در هرمزگان

اجرای طرح ضربتی برخورد با قاچاقچیان سوخت در هرمزگان