مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-17سياسي

استقبال دولت سیزدهم از انتقادهای سازنده


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به نقش احزاب در پیشرفت آرمانهای پرشکوه انقلاب، مشارکت فعال احزاب و گروه های سیاسی در عرصه انتخابات امسال را خواستار شد.

- معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران در نشست با احزاب سیاسی مطرح کرد؛ استقبال دولت سیزدهم از انتقادهای سازنده ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به نقش احزاب در پیشرفت آرمانهای پرشکوه انقلاب، مشارکت فعال احزاب و گروه های سیاسی در عرصه انتخابات امسال را خواستار شد.

روح الله سلگی امروز 26 مرداد ماه در جلسه هم اندیشی با دبیران احزاب اصلاح طلب مازندران گفت: هدف غایی معاندین، تقابل با پایه های دینی، ملیت و یکپارگی سرزمینی ماست.

وی افزود: تحریم شب یلدا و تحریم پیراهن مشکی محرم یعنی تقابل با دین و ملیت و دشمن با استقلال ما مشکل دارد نه صرفا با انقلاب اسلامی که در این زمینه باید هوشیار باشیم.

این مسئول اضافه کرد: اصلاح طلب و اصولگرا باید بدانند در پیچ مهمی از تاریخ قرار داریم که کارآمدی و استقلال طلبی رمز غلبه ما در نبرد نرم با دشمن است، نبردی که علیه سرحدات و استحکامات فیزیک ایران و متافیزیک انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال دولت سیزدهم از انتقادهای سازنده

استقبال دولت سیزدهم از انتقادهای سازنده