مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-04سياسي

قبول نداشتن جنگ ترکیبی یعنی به پیرامون خود اشراف نداریم


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، با اشاره به هتک حرمت یک بانوی محجبه آمر به معروف در نارنجستان قوام و یادآوری اینکه در عرصه جنگ ترکیبی قرار داریم، - ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، با اشاره به هتک حرمت یک بانوی محجبه آمر به معروف در نارنجستان قوام و یادآوری اینکه در عرصه جنگ ترکیبی قرار داریم، تاکید کرد که قبول نداشتن این موضوع یعنی اشراف نداشتن نسبت به پیرامون خود، حال آنکه در جنگ ترکیبی باید فرماندهی میدان را با دقت اجرایی کرد.

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های امروز نماز جمعه شیراز به ماجرای هتاکی به یک بانوی محجبه در نارنجستان قوام شیراز اشاره و بیان کرد: این کتک خوردن برای ما خیلی سخت بود.

از آنجا که جلوی بچه، مادر را زدند، لذا هر تحلیلی باید در این باره کنار گذاسته شود، در این ماجرا، دست روی زن بلند کردن در مقابل چشم فرزندش، بسیار رنج آور بود.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه در این ماجرا جرم بزرگی رخ داد، گفت: برخی از مجموعه ها مرتب در حال شهید دادن هستند و از طرفی دیگر هم دشمن مدام لجن پراکنی می کند؛ بنابراین اینکه یکی با رفتاری ناشایست حیثیت یک مجموعه بزرگ را زیر سئوال می برد، قابل قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبول نداشتن جنگ ترکیبی یعنی به پیرامون خود اشراف نداریم

قبول نداشتن جنگ ترکیبی یعنی به پیرامون خود اشراف نداریم