مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-07سياسي

نظام پیشنهادات در کمیته امداد اردبیل راه اندازی شد


مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان اردبیل گفت: با هدف تسهیل گری در دریافت نظرات و پیشنهادات مردمی و پرسنل، نظام پیشنهادات در کمیته امداد استان اردبیل راه اندازی شد.

- بهنام آریک در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: مردم نیک اندیش و خیرخواه استان اردبیل می توانند با پیشنهادات خود در تصمیم سازی برای مدیریت جریان خیر و احسان در استان اردبیل و پویایی سازمان های حمایتی مشارکت کنند.

وی با اشاره به راه اندازی نظام پیشنهادات در کمیته امداد خاطرنشان کرد: هدف اصلی از این اقدام گسترش و توسعه برنامه ریزی ها در بهره گیری از همفکری کارکنان و عموم مردم نوعدوست در تصمیم سازی های مدیریتی است.

اریک بیان کرد: نظام پیشنهادات می تواند بستر خوبی را فراهم کند تا مدیران ارشد در تصمیم گیری درست و همچنین بهبود عملکرد و ارتقای خدمات به نیازمندان گام های مؤثری را بردارند.

وی افزود: با جلب مشارکت گروه های مختلف در قالب نظام پیشنهادات به راحتی می توان بسترهای اعتلای خدمات به نیازمندان و بهبود عملکرد و کارایی مؤثر را فراهم کرد.

مدیر برنامه ریزی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در این راستا کمیته امداد استان اردبیل آماده دریافت تمام ایده ها، نظرات و طرح های پیشنهادی حوزه های تخصصی همکاران و مردم نیکوکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام پیشنهادات در کمیته امداد اردبیل راه اندازی شد

نظام پیشنهادات در کمیته امداد اردبیل راه اندازی شد