مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-01اجتماعي

لورفتن سؤالات آیلتس ربطی به سازمان سنجش ندارد/منشاء افشای سؤالات در حال بررسی است


رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر نقش این سازمان در برگزاری آزمون آیلتس منحصراً نظارتی است، گفت: برگزاری این آزمون برعهده شرکت های خصوصی است بنابرای افشای سؤالات آزمون ربطی به سازمان سنجش ندارد.

- رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر نقش این سازمان در برگزاری آزمون آیلتس منحصراً "نظارتی" است، گفت: برگزاری این آزمون برعهده شرکت های خصوصی است بنابرای افشای سؤالات آزمون ربطی به سازمان سنجش ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالرسول پورعباس با اشاره به مشکللات پیش آمده در برگزاری آزمون آیلتس گفت: آزمون هایی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود با سلامت کامل در حال برگزاری است و این سازمان جمله از آزمون سازان دنیا است که آزمون ها را با نرخ بالایی از سلامت برگزار می کند اما آزمون آیلتس یک آزمون بین المللی است که روز شنبه 7 مرداد باید به صورت همزمان توسط مجریان بخش خصوصی در برخی کشورهای منطقه برگزار می شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: برگزارکننده اصلی آزمون آیلتس موسسه IDP است و این موسسه به سه شرکت در داخل کشور مجوز برگزاری این آزمون را داده است و سازمان سنجش آموزش کشور بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد این آزمون ها نقش نظارتی را به عهده دارد و باید توجه کرد برگزارکننده آزمون آیلتس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لورفتن سؤالات آیلتس ربطی به سازمان سنجش ندارد/منشاء افشای سؤالات در حال بررسی است

لورفتن سؤالات آیلتس ربطی به سازمان سنجش ندارد/منشاء افشای سؤالات در حال بررسی است