مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:452023-07-23اقتصادي

طرح بیمه تأمین اجتماعی فراگیر خانواده ایرانی برای اصناف اجرا می شود


رییس اتاق اصناف اردبیل از اجرای طرح بیمه تأمین اجتماعی فراگیر خانواده ایرانی برای اصناف اردبیل خبر داد و گفت: با همکاری بیمه تأمین اجتماعی استان اقدام به دایر کردین میز خدمت در محل اتاق اصناف اردبیل کرده ایم.

- ایسنا/اردبیل رییس اتاق اصناف اردبیل از اجرای طرح بیمه تأمین اجتماعی فراگیر خانواده ایرانی برای اصناف اردبیل خبر داد و گفت: با همکاری بیمه تأمین اجتماعی استان اقدام به دایر کردین میز خدمت در محل اتاق اصناف اردبیل کرده ایم.

عسگر ارغوانی اول مرداد در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در راستای برنامه سازمان تأمین اجتماعی طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی اجرا می شود، اظهار کرد: اتاق اصناف اردبیل با همکاری بیمه تأمین اجتماعی استان اقدام به دایر کردن میز خدمت در محل اتاق اصناف اردبیل کرده است تا بازاریان و فعالین اصناف مختلف اردبیل در این طرح نام نویسی و با حداقل نرخ حق بیمه، نسبت به بیمه تأمین اجتماعی خود اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه استقبال در روز اول خوب بوده است و متقاضیان بر حسب شرایط خود می توانند نسبت به هر یک از تعهدات بیمه ای ثبت نام کنند، تصریح کرد: متقاضیان می توانند در هر زمان با حق انتخاب و اختیاری از قابلیت تبدیل شدن به سایر تعهدات بیمه ای استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بیمه تأمین اجتماعی فراگیر خانواده ایرانی برای اصناف اجرا می شود

طرح بیمه تأمین اجتماعی فراگیر خانواده ایرانی برای اصناف اجرا می شود