مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-23سياسي

آغاز به کار اولین ارزیاب دانش بنیان در جنوب غرب کشور


رییس پارک علم و فناوری خوزستان از آغاز به کار اولین ارزیاب دانش بنیانی جنوب غرب کشور در پارک علم و فناوری خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس پارک علم و فناوری خوزستان از آغاز به کار اولین ارزیاب دانش بنیانی جنوب غرب کشور در پارک علم و فناوری خوزستان خبر داد.

دکتر محمد راضی جلالی در گفت وگو با ایسنا، با اشار به آغاز فعالیت رسمی کار اولین ارزیاب دانش بنیان در جنوب غرب کشور، اظهار کرد: یک شرکت توسعه فناوری و مالی در خوزستان در پایان سال 1401 ، موفق به دریافت مجوز فعالیت آزمایشی خود از دبیرخانه کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری شد و پس از گذراندن دوره آزمایشی، در تیرماه 1402 فعالیت عملیاتی خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از سیاست های مهم در پارک علم و فناوری خوزستان، رشد کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان است، وجود این کارگزار بومی موجب تسریع و تسهیل فرآیندها توسعه فناوری و مالی می شود.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: این مجموعه اولین ارزیاب رسمی دبیرخانه کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکت ها و موسسات دانش بنیان در جنوب غرب کشور است و با پیگیری های پارک علم و فناوری خوزستان توانست مجوز و صلاحیت های لازم را اخذ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار اولین ارزیاب دانش بنیان در جنوب غرب کشور

آغاز به کار اولین ارزیاب دانش بنیان در جنوب غرب کشور