مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 15:152023-07-31سياسي

حفظ محیط زیست مهمترین راهبرد دولت در احیای خلیج گرگان


استاندار گلستان با بیان اینکه ارزش مادی خلیج گرگان در کنار ارزش معنوی و زیست محیطی آن بیش از یک میلیارد دلار است، گفت: در برنامه سفر دوم رییس جمهور به استان موضوعات دیگر مربوط به احیای خلیج گرگان مطرح می شود.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه ارزش مادی خلیج گرگان در کنار ارزش معنوی و زیست محیطی آن بیش از یک میلیارد دلار است، گفت: در برنامه سفر دوم رییس جمهور به استان موضوعات دیگر مربوط به احیای خلیج گرگان مطرح می شود.

دکتر علی محمد زنگانه ظهر امروز دوشنبه 9 مرداد ماه 1402 در جلسه طرح جامع احیای خلیج گرگان که در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: عملیات علاج بخشی و احیای خلیج گرگان و تالاب میانکاله طبق برنامه مدون و با بهره مندی از بسیاری از ظرفیت ها در حال انجام بوده و در چارچوب احیای خلیج تاکنون بیش از 80 درصد کانال آبرسان آشور لایروبی شده است.

وی با بیان اینکه در سفر نخست دکتر رییسی رییس جمهور به استان گلستان رقمی معادل 3 هزار و 500 میلیارد ریال برای احیای خلیج گرگان مصوب شد، ادامه داد: طی اصلاحیه ای که انجام شده است، افزایش این رقم بسیار ضروری بوده و به روند اجرای این پروژه ملی سرعت می بخشد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه برای نجات تالاب میانکاله و حفظ اکوسیستم منطقه، باید خلیج گرگان را نجات دهیم، افزود: حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ محیط زیست مهمترین راهبرد دولت در احیای خلیج گرگان

حفظ محیط زیست مهمترین راهبرد دولت در احیای خلیج گرگان