مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 23:502023-08-13سياسي

ساخت وساز غیرمجاز در دامگستر به نام دامداران به کام زمین خواران


با پیگیری مقام قضایی تعدادی از ساخت و سازهای غیرمجاز در مجتمع دامگستر تخریب شد، این در حالی است که پیش از این هر گونه ساخت و ساز ممنوع اعلام شده بود.

- خبرگزاری فارس - تهران، چند روز پیش خبری از تخریب 17 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در مجتمع دامگستر بخش فشافویه با دستور قضایی منتشر شد.

رییس دادگاه عمومی بخش فشافویه گفـت: تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در مجتمع دامگستر فشافویه در اجرای قوانین حفظ کاربری اراضی زراعی بوده است.

  ممنوعیت ساخت و ساز در مجتمع دامگستر با دستور قضایی پیش از این نیز دستگاه قضا با صدور اطلاعیه ای و نصب آن در ورودی مجتمع دامگستر هرگونه ساخت و ساز را ممنوع اعلام کرده بود.

در این اطلاعیه آمده است: طبق دستور مقام محترم  قضایی هر گونه ساخت و ساز در مجتمع دامگستر می بایست با هماهنگی و اطلاع نهادهای ذی صلاح صورت پذیرد، لذا ورود مصالح ساختمانی یا ساخت و ساز در مجتمع بدون هماهنگی قبلی ممنوع است و با متخلفان مطابق قانون برخورد می شود.

    یکی از دامدارها در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: از حدود اردیبهشت ماه امسال با وجود نصب اطلاعیه ممنوعیت ساخت و ساز، در مجتمع دامگستر ساخت و سازها شدت یافته است.

دامدار دیگری که حدود 10 سال در مجموعه دامگستر مشغول دامپروری بود گفت: طی این مدت افراد سود جویی تحت عنوان دامدار و به بهانه احداث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت وساز غیرمجاز در دامگستر به نام دامداران به کام زمین خواران

ساخت وساز غیرمجاز در دامگستر به نام دامداران به کام زمین خواران