مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-16اجتماعي

شرجی هوا در استان بوشهر افزایش می یابد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: افزایش رطوبت نسبی هوا و شرجی و گاهی وزش باد دربعداز ظهرها و غبار محلی تا روز شنبه هفته آینده، - پدیده های مورد انتظار در استان بوشهر است.

طلیعه محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه های پیش بینی هواشناسی، امروز بعد از ظهر در نواحی جنوبی و ارتفاعات شرقی استان بوشهر احتمال وقوع ناپایداری های موقت به صورت رشد ابر، رعد و برق و تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: با توجه به جنوبی شدن جریانات تا روز شنبه هفته آینده، افزایش رطوبت نسبی هوا و شرجی و گاهی وزش باد در بعد از ظهرها و غبار محلی پدیده های مورد انتظار در این مدت هستند.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت های آینده صاف تا کمی ابری، همراه با غبار محلی، در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی و در ارتفاعات جنوبی و شرقی تا اوایل شب رشد ابر و احتمال رعد و برق و تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 28 گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت و در نواحی جنوبی به هنگام تندباد بیش از 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

محمدی بیان کرد: ارتفاع موج دریا 30 تا 90 گاهی تا 120 سانتی متر و در سواحل جنوبی به هنگام تندباد تا 150 سانتی مترپیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرجی هوا در استان بوشهر افزایش می یابد

شرجی هوا در استان بوشهر افزایش می یابد