مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 23:252023-08-14بين الملل

تجمع مجدد شهروندان شهرک باغمیشه تبریز در اعتراض به قطعی طولانی مدت آب


جمعی از شهروندان ساکن شهرک باغمیشه تبریز به دلیل طولانی شدن قطعی های آب شرب شهر طی روزهای اخیر و کلافگی از عدم تحقق وعده مسئولان در بهبود وضعیت آب شرب، - ایسنا/آذربایجان شرقی جمعی از شهروندان ساکن شهرک باغمیشه تبریز به دلیل طولانی شدن قطعی های آب شرب شهر طی روزهای اخیر و کلافگی از عدم تحقق وعده مسئولان در بهبود وضعیت آب شرب، برای دومین بار در شب دوشنبه، 23 مردادماه در میدان ونک باغمیشه تجمع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تجمع اعتراضی که تداعی گر تجمع هفته گذشته مردم ساکن این منطقه است، نارضایتی مردم نسبت به وضعیت تامین آب را در روزهای گرم سال نشان می دهد.

جمعی از اهالی شمال شرق تبریز که در این تجمع اعتراضی حضور داشتند شعار (سو سو ؛ آب آب) سر داده و خواهان وصل شدن آب منازل خود شدند.

آب بخش هایی از شمال شهرک باغمیشه از هفته نخست مردادماه جاری در وضعیت قطع و وصلی قرار داشته و حتی گاه بیش از 48 ساعت به طور کامل قطع شده است که این امر موجب کلافگی اهالی این منطقه شده و مردم را در دوشنبه شب، 16 مردادماه به میدان ونک باغمیشه کشانده بود تا با اعتراضی مسالمت آمیز، انتقاد خود را نسبت به قطعی آب در روزهای گرم تابستانی به گوش مسئولان برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مجدد شهروندان شهرک باغمیشه تبریز در اعتراض به قطعی طولانی مدت آب

تجمع مجدد شهروندان شهرک باغمیشه تبریز در اعتراض به قطعی طولانی مدت آب