مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-05سياسي

4900 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور جذب شده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: تاکنون چهار هزار و 900 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به استان جذب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر فرج الله فتح الله پور بعداز ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان مازندران با اشاره به دستور جلسه امروز اظهار داشت: پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری یکی از بندهای این جلسه است و در سفر 20 اسفند 1400 حدود 176 مصوبه با اعتبار 17 هزار و 800 میلیارد تومان در استان مصوب شد و این مصوبات باید توسط 45 دستگاه اجرایی عملیاتی شود.

وی با اظهار اینکه این اعتبارات باید طی 3 سال جذب و عملیاتی شود، گفت: تقریباً نیمی از اعتبارات در نظر گرفته شده از منابع بودجه عمومی است و 50 درصد از منابع نیز داخلی و اموال مازاد خواهد بود بود.

وی گفت: حدود چهار هزار و 900 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به استان تخصیص یافته و بیشتر این اعتبارات از محل بود بودجه عمومی بوده است.

فتح الله پور با عنوان اینکه از بخش منابع داخلی و فروش اموال توفیقات چندانی در جذب اعتبارات نداشتیم، تصریح کرد: این بخش نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه بیشترین اعتبارات تخصیص یافته مربوط به وزارت نیرو است، ادامه داد: این اعتبارات مربوط به شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4900 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور جذب شده است

4900 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور جذب شده است