مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 23:002023-08-02سياسي

افتتاح اولین مرکز رادیوگرافی سه بعدی بسیج با تعرفه دولتی در یزد


فرمانده سپاه الغدیر یزد در مراسم افتتاح مرکز رادیوگرافی سه بعدی بسیج در این استان، گفت: جهاد امید آفرینی و اعتماد بخشی بین مردم و جوانان موضوع مهمی است که باید در کنار اقدامات دولت همواره در اولویت بسیجیان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سردار حسین زارع کمالی عصر امروز در مراسم رونمایی از دستگاه رادیوگرافی مرکز درمانی بسیجیان استان، اظهار کرد:  جهاد تبیین، جهاد امید آفرینی و جهاد خدمت رسانی سه وظیفه اصلی ماست و زمانی جهاد تبیین و امیدآفرینی می تواند کارساز باشد که بتوانیم به مردم که مردمانی متدین و ولایتمدار هستند خدمت رسانی کنیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص عبرت های عاشورا، افزود: باید مطالعه و تحقیق کرد چرا جامعه زمان پیامبر با آن ویژگی هایی که داشتند در کمتر از 50 سال بعد از وفات پیامبر(ص) از خطوطی که پیامبر تعریف کرده بود برگشتند و واقعه عاشورا رقم خورد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان این که کمک به بیماران را از جمله جدی ترین توصیه های اسلام ناب محمدی دانست و گفت: افرادی که زمینه تامین و راه اندازی دستگاه رادیوگرافی سه بعدی فک و صورت را در استان فراهم کردند از جمله مصادیق عینی تلاشگران عرصه امیدآفرینی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین مرکز رادیوگرافی سه بعدی بسیج با تعرفه دولتی در یزد

افتتاح اولین مرکز رادیوگرافی سه بعدی بسیج با تعرفه دولتی در یزد