مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-07اقتصادي

اعتبارات شهرستان بهار نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد داشته است


اعتبارات امسال شهرستان بهار 79 میلیارد تومان بوده که شاهد رشد 40 درصدی اعتبارات نسبت به سال گذشته هستیم.

- همدان- فرماندار شهرستان بهار گفت: اعتبارات امسال شهرستان بهار 79 میلیارد تومان بوده که شاهد رشد 40 درصدی اعتبارات نسبت به سال گذشته هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی فیض اللهی صبح دوشنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان بهار اظهار کرد: اعتبارات شهرستان بهار در سال جاری از محل های استانی، نفت، نفت مناطق محروم و توازن، 79 میلیارد تومان است که نسبت به اعتبارات سال گذشته 40 درصد رشد داشته است و از رقم 56 میلیارد تومان به 79 میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: یکی از شاخص های سنجش موفقیت مدیران، میزان سهم بری آنان از اعتبارات است و ملاک ارزیابی مدیران استفاده حداکثری از منابع ملی است و مدیران با کمک ادارات استانی و نماینده مجلس، اعتبارات متمرکز در پایتخت را جذب کنند.

فرماندار بهار با بیان اینکه اعتبارات بر اساس خط مشی و جهت گیری ها و بر اساس دستورالعمل ها و سیاست های بودجه ای توزیع شده است، گفت: برای تخصیص اعتبارات در برخی شاخص ها یا منطقه و یا نام دستگاه محدودیت داریم.

فیض اللهی خاطرنشان کرد: اعتبارات پیشنهادی توسط دستگاه های اجرایی مصوب شد و امیدواریم در طول سال نیز اعتبارات خوبی جذب و بین دستگاه های اجرایی توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات شهرستان بهار نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد داشته است

اعتبارات شهرستان بهار نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد داشته است