مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 23:102023-08-12ورزشي

حضور 15 تیم خارجی و داخلی در تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان


مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به تیم های داخلی و خارجی که برای حضور در تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان اعلام آمادگی کردند، - گفت: تا به الآن 15تیم اعلام حضور کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازانجام نگرفت و حتی در هشت سال دفاع مقدس پشت سر هم برگزار شد تا امسال شاهد سی و ششمین دوره آن در سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل خواهیم بود.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عنوان داشت: با توجه به اینکه بازی های آسیایی امسال در کشور چین و مهر ماه برگزار خواهد شد و برگزاری تورهای بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در این ماه شمسی انجام می گیرد و برای جلوگیری از تقارن این 2 رویداد مهم با یکدیگر و احتمال اینکه تیم های آسیایی حضور پیدا نکنند لذا با برنامه ریزی کمیته فنی تور و فدراسیون دوچرخه سواری و همچنین موافقت فدراسیون جهانی با برگزاری این رویداد در شهریور ماه از چهارم تا نهم موافقت کردند.

ستوده نژاد با اشاره به اینکه سوم شهریور ماه تیم های حاضر در تور وارد تبریز خواهند شد، خاطرنشان کرد: از چهارم تا نهم شهریور تیم ها به رقابت خواهند پرداخت تا تکلیف سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 15 تیم خارجی و داخلی در تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان

حضور 15 تیم خارجی و داخلی در تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان