مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 18:202023-08-08اقتصادي

توان تولید برق در نیروگاه نکا افزایش می یابد


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از افزایش توان تولید برق و اجرای طرح توسعه نیروگاه برق نکا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توکلی عصر سه شنبه در بازدید از نیروگاه نکا گفت: نیازهای نیروگاه شهید سلیمی نکا برای رسیدن به حداکثر توان تولید برق بررسی و رسیدگی خواهد شد.

وی در بازدید از واحدهای مختلف نیروگاه شهید سلیمی نکا به دلیل افزایش دمای هوا و پیک مصرف برق کشور با بیان اینکه این نیروگاه 4 واحد 440 مگاواتی دارد، اظهار کرد: سختی کار نیروگاه در روزهای گرم سال و پیک مصرف برف سنگین است و هم اکنون دمای بالای 55 درجه و رطوبت 95 درصد در داخل توربین ها ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه لایروبی حوضچه منتهی به دریا برای کاهش محدودیت واحدهای از مهم ترین نیاز این نیروگاه است، افزود: یکی از مشکلات اصلی نیروگاه شهید سلیمی نکا، تلفات آب واحدها به دلیل تبخیر است که محدودیت 300 مگاوات به وجود آورده است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران برق را زیرساخت ضروری کشور دانست که با توجه به افزایش دمای هوا در سال های اخیر و افزایش مصرف، زحمت این صنعت را بیشتر کرده است، یادآورشد: نیروگاه شهیر سلیمی به عنوان نیروگاه محوری کشور است و بنا است برق برخی از مناطق کشور را تأمین بکند و ترانس بلافصل نیروگاه، خط انتقال برق و شبکه پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان تولید برق در نیروگاه نکا افزایش می یابد

توان تولید برق در نیروگاه نکا افزایش می یابد