مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 19:452023-07-23سياسي

300 هزار هکتار زمین برای کشت چوب در خوزستان فراهم شد


حدود 300 هزار هکتار زمین برای کشت چوب در استان فراهم شده و بنا است تا خوزستان به سرزمین سبز با وضعیت اشتغال و معیشت مناسب برای مردم تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز یکشنبه در سفر به شهرستان شوش در جمع خبرنگاران بیان کرد: با کمک های دولت و اختصاص مسئولیت های اجتماعی و حق آلایندگی، روستاها و شهرستان های استان به کارگاه بزرگ تبدیل شده اند امید است که با این روند بتوان مشکلات شهرهای استان را کاهش داد.

حسینی محراب با اشاره به وضعیت آب شرب در روستاهای خوزستان تصریح کرد: آب شرب در بیشتر روستاها وصل شده و پیمانکاران در حال کار هستند.

وی، حرم مطهر دانیال نبی (ع) را مرکز قلوب دانست و افزود: سازمان اوقاف و سایر دستگاه های فرهنگی باید در این زمینه تحول ویژه ای ایجاد کنند تا جریان گردشگری در شهرستان شوش رونق پیدا کند و مردم با چهره مذهبی شهر آشنا شوند.

استاندار خوزستان ادامه داد: بیش از 500 هکتار زمین توسط بخش خصوصی برای صنعت چوب آماده سازی شده و از ابتدای کار آن کشت، نهالستان و برداشت صورت گرفته است که این حرکت می تواند در سراسر استان به ویژه در کانون های ریزگرد شکل گیرد.

حسینی محراب ضمن دعوت از فارغ التحصیلان دانشگاه های کشاورزی برای برگزاری کارگاه آموزشی در مزارع چوب ادامه داد: حدود 300 هزار هکتار زمین بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 هزار هکتار زمین برای کشت چوب در خوزستان فراهم شد

300 هزار هکتار زمین برای کشت چوب در خوزستان فراهم شد