مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-12اجتماعي

فرهنگسرای رجایی شهر تبریز در اختیار اصحاب رسانه قرار می گیرد


شهردار منطقه 2 تبریز با اشاره به فعالیت های عمرانی، ورزشی و فرهنگی این منطقه گفت: دفاتر اهالی فرهنگ و رسانه در فرهنگسرای پردیس رجایی شهر که در مراحل پایانی است، - دایر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، موسی علی پور با بیان اینکه با انجام پاره ای از فعالیت های عمرانی، فرهنگسرای پردیس رجایی شهر تکمیل می شود، اظهار کرد: مقاوم سازی ترانشه های پشت فرهنگسرا با انجام خاکبرداری، تسطیح و احداث دیوار سنگی مقابل تپه های اطراف و ایجاد فضای سبز و کاشت درخت در محوطه این فرهنگسرا از جمله اقداماتی است که انجام شده و دفاتر آن در اختیار اهالی فرهنگ و رسانه ها قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: این فرهنگسرا شامل 6 طبقه است و امکاناتی از قبیل سالن آمفی تئاتر و اتاق های تمرین نمایش، سالن های مجزای مطالعه خواهران و برادران و نمازخانه دارد و پس از بهره برداری به علاقه مندان به فعالیت های فرهنگی ارائه خدمات خواهد کرد.

علی پور در توضیح اهداف اجرای پروژه فرهنگی پردیس اظهار کرد: با تکمیل عملیات عمرانی فرهنگسرای پردیس رجایی شهر که در راستای استفاده بهینه نوجوانان و جوانان از اوقات فراغت و به منظور رفاه حال شهروندان در دست اجراست، اهالی منطقه رجایی شهر نیز می توانند از امکانات این مرکز فرهنگی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگسرای رجایی شهر تبریز در اختیار اصحاب رسانه قرار می گیرد

فرهنگسرای رجایی شهر تبریز در اختیار اصحاب رسانه قرار می گیرد