مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-15اقتصادي

شبکه برق خوزستان در پایداری کامل است


معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: شبکه برق انتقال و فوق توزیع استان از ابتدای تابستان تاکنون در پایداری کامل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مهرداد بلادی موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: در بازه زمانی قبل از شروع پیک، آماده سازی شبکه با حضور گروه های عملیاتی و تعمیراتی و رفع اشکال از شبکه انجام شده تا شبکه برق با آمادگی حداکثری وارد پیک تابستانی شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر آماده سازی شبکه نیز ظرفیت های جدیدی در شبکه برق خوزستان ایجاد شده که با حضور رییس جمهور (87 هزار میلیارد ریال پروژه) افتتاح شده است، تصریح کرد: تنها در تیرماه سال جاری در بازه زمانی 2 هفته ای 565 مگاولت آمپر به ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع استان اضافه شد.

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه این مقدار ظرفیت باعث ثبت رکورد توسعه شبکه در استان شد، تصریح کرد: انجام این اقدامات همراه با رصد و پایش لحظه ای شبکه و تعامل و همکاری صنعت برق در استان و همراهی مردم در موضوع مدیریت مصرف برق باعث شده که شبکه برق استان در پایداری کامل باشد.

بلادی موسوی با اشاره به وقوع دماهای بالای 50 درجه در خوزستان و تداوم این دما برای چند روز متوالی، تصریح کرد: افزایش دما و وقوع دماهای بالای 50 درجه که باعث شده دمای حرارتی تجهیزات به واسطه گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه برق خوزستان در پایداری کامل است

شبکه برق خوزستان در پایداری کامل است