مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:302023-07-30حوادث

کلاهبردار حرفه ای با رسید جعلی در تبریز


رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری فردی که در پوشش خرید لوازم خانگی با ارائه رسید پرداخت جعلی از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  محمدتقی سلطانی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با وصول شکایات تعدادی از شهروندان تبریز مبنی بر کلاهبرداری،  با ارائه رسید جعلی از آنها، بررسی موضوع و رسیدگی به پرونده ها در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان با بررسی پرونده های موجود و تحلیل اطلاعات و داده های به دست آمده متوجه شدند کلاهبرداری ها توسط فردی به صورت جداگانه انجام گرفته است که با تعقیب و مراقبت لازم و ردزنی اطلاعاتی، متهم  در عملیات پلیسی دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده تعداد 10 فقره پرونده کلاهبرداری به ارزش 4 میلیارد و پانصد میلیون ریال با شیوه و شگرد استفاده از رسید جعلی پرداخت الکترونیکی که از طریق برنامه نصب شده در گوشی خود تهیه و به مال باختگان ارائه می دادند از متهم کشف و در ادامه تحقیقات 4 مالخر شناسایی و دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات جهت رسیدگی به دادسرا معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار حرفه ای با رسید جعلی در تبریز

کلاهبردار حرفه ای با رسید جعلی در تبریز