مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-16سياسي

افتخار شهرستان های استان تهران تقدیم یک هزار و 388 آزاده در دوران دفاع مقدس است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران ، تحقق وعده الهی را نتیجه صبر و استقامت آزادگان سرافراز در دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: - ایسنا/تهران مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران ، تحقق وعده الهی را نتیجه صبر و استقامت آزادگان سرافراز در دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: صبوری آزادگان حقانیت آرمان های امام و انقلاب را تثبیت کرد.

عباسعلی رضایی صبح چهارشنبه 25 مرداد ماه در ادامه دیدارهای مستمر خود با خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حضور در دو شهرستان رباط کریم و شهرقدس با جمعی از آزادگان و خانواده های ایشان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدارها با تسلیت حادثه تروریستی آستان مقدس شاهچراغ در شیراز که منجر به شهید و زخمی شدن جمعی از هم وطنان عزیزمان شد و گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، تحقق وعده الهی را نتیجه صبر و استقامت آزادگان سرافراز در دوران دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: صبوری آزادگان حقانیت آرمان های امام و انقلاب را تثبیت کرد.

وی افزود: ملت ایران به مانند همیشه تاریخ نماد ایستادگی، مقاومت، پایمردی و مبارزه در برابر دشمنانی است که طمع به ارزش ها و ماهیت این مرز و بوم داشته اند و بازگشت ظفرمندانه آزادگان به میهن اسلامی هدیه این مقاومت و پایمردی ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخار شهرستان های استان تهران تقدیم یک هزار و 388 آزاده در دوران دفاع مقدس است

افتخار شهرستان های استان تهران تقدیم یک هزار و 388 آزاده در دوران دفاع مقدس است