مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 01:302023-08-15ورزشي

تداوم درخشش تیراندازان قمی نیازمند حمایت سرمایه گذاران است


رییس هیات تیراندازی استان قم با بیان اینکه ورزشکاران این هیأت با مشکل هزینه های سنگین تأمین تجهیزات روبرو هستند، گفت: حضور هادی قرباغی از قم در مسابقات قهرمانی یک دستاورد بی نظیر است و برای استمرار این موفقیت ها نیازمند حمایت سرمایه گذاران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدجواد متقیان نژاد عصر روز گذشته در مراسم تجلیل هیات تیراندازی استان قم از خبرنگاران ورزشی استان، اظهار کرد: رسانه ها و خبرنگاران امروزه بازوی توانمند هر مجموعه ای هستند که نقش اساسی در تبیین واقعیت ها دارند.

وی افزود: این خبرنگاران هستند که دستاوردها و اقدامات مجموعه ها را برای عموم مردم انعکاس می دهند، اگر خبرنگاران نباشند تبیین دستاوردها صورت نمی گیرد.

رییس هیات تیراندازی استان قم در ادامه با اشاره به عملکرد این هیات در یک سال اخیر گفت: از سال 1399 که بنده به عنوان رییس این هیات در قم انتخاب شدم سعی کردم حول محور یک برنامه 4 ساله اقدامات خود را پیش ببرم.

وی اشاره کرد: واقعیت این است که رشته تیراندازی جزو رشته هاب پُرهزینه محسوب می شود، بدین جهت افرادی که تصمیم ورود به این رشته ورزشی را دارند می بایست از تامین هزینه های آن مطمئن باشند.

متقیان نژاد تصریح کرد: در این مدت 3 ساله برای رشد و توسعه رشته تیراندازی در قم با مجموعه های مختلفی وارد مذاکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم درخشش تیراندازان قمی نیازمند حمایت سرمایه گذاران است

تداوم درخشش تیراندازان قمی نیازمند حمایت سرمایه گذاران است