مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 10:102023-07-27بين الملل

«کرمانشاه» داعش به خود دید، وقتی داعش مد نبود


منافقین در سال 67 در شهرستان اسلام آباد غرب تحت عنوان عملیات «فروغ جاویدان» برای فتح تهران، مرتکب جنایاتی شدند که هنوز هم قابل مقایسه با جنایات داعش در شام و عراق نیست.

- خبرگزاری فارس-کرمانشاه؛ زهرا میرزایی: یادتان هست آتش فتنه در پنجم مرداد شعله ور گشت، حمله های منافقین پَست، شیرمردان تنگه مرصاد را خسته نکرد، ذکر یا صاحب الزمان آن روز رمز فتح الفتوح ما گردید، یاد گردان مسلم افتادم و صحبت از شیرمرد مرصاد است، یاد سردار عشق صیادیم.

عملیات مرصاد نام نبردی است که توسط سازمان مجاهدین خلق برنامه ریزی شد و میان جمهوری اسلامی ایران و سازمان مجاهدین خلق پس از پذیرش قطعنامه 598 توسط ایران و پایان جنگ ایران و عراق، در سال 1367 درگرفت.

فرماندهی نیروهای جمهوری اسلامی ایران در این عملیات بر عهده علی صیاد شیرازی و فرماندهی مجاهدین خلق در این ماجرا مسعود رجوی بود.

پس از چند روز درگیری در پایان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر سازمان مجاهدین خلق پیروز شدند.

رزمندگان و کرمانشاهیان مقاوم در برابر حمله ناجوانمردانه منافقان کوردل در پنجم مردادماه 67 به شهرستان های غربی استان کرمانشاه است.

ستون نظامی منافقین در ساعت 15 و 30 دقیقه روز 3 مردادماه سال 67 در حمایت کامل ارتش عراق با عبور از مرز در محور سرپل ذهاب، حمله خود را از گردنه پاتاق به سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرمانشاه» داعش به خود دید، وقتی داعش مد نبود

«کرمانشاه» داعش به خود دید، وقتی داعش مد نبود