مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-13سياسي

اجلاس روسای آموزش و پرورش مجازی برگزار می شود


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: باید منابع مالی پایدار برای نظام آموزشی ایجاد کنیم و از مجلس و دیگر دستگاه ها می خواهیم به ما کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری رییس ستاد برگزاری سی و هفتمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور صبح یکشنبه برگزار شد.

قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در این جلسه با بیان اینکه این اجلاس چهارشنبه الی جمعه این هفته به مدت سه روز برگزار خواهد شد، گفت: سی و شش دوره از این اجلاس تاکنون برگزار شده است و امسال شاهد برگزاری سی و هفتمین دوره این اجلاس هستیم.

وی با بیان اینکه فرصت چندانی پس از انتخاب وزیر برای برنامه ریزی این اجلاس نداشتیم، افزود: مایل بودیم که این اجلاس به صورت حضوری برگزار شود اما به دلیل کمبود وقت و عدم برنامه ریزی مناسب ناشی از تغییر وزیر، این دوره از اجلاس به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

لاشکی در تشریح چگونگی برگزاری این اجلاس گفت: قرار بر این شده است که مسئولان آموزشی هر استان در مرکز همان استان به صورت حضوری گرد هم بیایند و به صورت مجازی همه استان ها در اجلاس شرکت داشته باشند و نهاد مرکزی برگزار کننده هم در اردوگاه باهنر تهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس روسای آموزش و پرورش مجازی برگزار می شود

اجلاس روسای آموزش و پرورش مجازی برگزار می شود