مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:452023-07-25اقتصادي

اقدامات عمرانی لازمه پویایی شهرهاست


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و سخنگوی شهرداری شیراز، گفت: لازمه پویایی شهرها، اجرا و تداوم اجرای اقدامات عمرانی و زیرساختی است و چنین اقداماتی محدودیت های ترافیکی و دشواری های موقت را به دنبال خواهد داشت.

- ایسنا/فارس مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و سخنگوی شهرداری شیراز، گفت: لازمه پویایی شهرها، اجرا و تداوم اجرای اقدامات عمرانی و زیرساختی است و چنین اقداماتی محدودیت های ترافیکی و دشواری های موقت را به دنبال خواهد داشت.

رضا جاویدی سه شنبه دوم مردادماه در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه شیراز طی ماه های اخیر در یک تکاپوی عمرانی قرار گرفته و شهروندان شاهد اجرایی شدن پروژه های متعدد و عمدتا بزرگی هستند، گفت: اجرای پروژه های زیرساختی و عمرانی با توجه به رشد فزاینده فضا و جمعیت شیراز، امری اجتناب ناپذیر و الزامی است.

سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه بعضی پروژه ها که اجرای آن منجر به بروز مشکلات و محدودیت هایی موقت اما اثرگذار در تردد و خدمات رسانی می شود، مصوبات نهادهای تخصصی و حاکمیتی نظیر شورای ترافیک، اخذ می شود، گفت: قطعا همکاری و همراهی و صبوری شهروندان در اجرای چنین پروژه هایی، جای قدردانی و تشکر داشته و از طرفی مشکلات و محدودیت های ایجاد شده جای عذرخواهی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات عمرانی لازمه پویایی شهرهاست

اقدامات عمرانی لازمه پویایی شهرهاست