مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 23:352023-08-09سياسي

دیدار غریب آبادی با مادر کودک ایرانی جدا شده از والدینش در دانمارک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر، «کاظم غریب آبادی»، دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین الملل قوه قضاییه عصر امروز چهارشنبه، - دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در دیدار با مادر کودک ایرانی جدا شده از والدینش در دانمارک، ضمن تشریح اقدامات ستاد حقوق بشر و تلاش های وزارت امور خارجه، قول همکاری جدی تری را برای بازگشت داریوش به آغوش خانواده اش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر، کاظم غریب آبادی ، دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین الملل قوه قضاییه عصر امروز چهارشنبه، با مادر داریوش حیدری کودکی که دولت دانمارک او را از مادرش جدا کرده، در ستاد حقوق بشر دیدار و گفتگو کرد.

غریب آبادی در این دیدار ضمن انتقاد جدی از اقدام دولت دانمارک، اظهار داشت: ستاد حقوق بشر وظیفه دارد مسائل و مشکلات مربوط به اتباع ایرانی را در هر کجای دنیا که باشند، پیگیری کند.

بر همین اساس، تلاش می کنیم با کمک وزارت امور خارجه و با استفاده از ظرفیت های موحود، داریوش را به آغوش خانواده بازگردانیم.

دبیر ستاد حقوق بشر تصریح کرد: دولت دانمارک که مدعی حقوق بشر است، با این اقدام خود هم حقوق بشر را نقض کرده و هم سلامت جدی یک کودک بیمار را بطور جدی به مخاطره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار غریب آبادی با مادر کودک ایرانی جدا شده از والدینش در دانمارک

دیدار غریب آبادی با مادر کودک ایرانی جدا شده از والدینش در دانمارک