مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-13اقتصادي

علاج بخشی سد بیدواز اسفراین وارد مدار بهره برداری شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی گفت: مصوبه سفر رییس جمهوری برای تکمیل پروژه علاج بخشی سد بیدواز اسفراین طی مدت دو سال، در سال گذشته در کمتر از پنج ماه محقق و به صورت عملیاتی وارد مدار بهره برداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سیدعقیل مرتضوی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: مصوبه سفر رییس جمهوری برای تکمیل پروژه علاج بخشی سد بیدواز اسفراین طی مدت دو سال، در سال گذشته در کمتر از پنج ماه محقق و به صورت عملیاتی وارد مدار بهره برداری شده است.

وی گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی 99 درصد، بهره برداری شده و مخزن سد اسفراین از زمستان گذشته با تمام ظرفیت در حال آبگیری است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی افزود: کل اعتبار هزینه شده برای پروژه علاج بخشی سد اسفراین 146 میلیارد تومان است.

مرتضوی ادامه داد: فعالیت های میدانی، پایشی و کنترلی مربوط به علاج بخشی سد بیدواز اسفراین از سال 1393 و عملیات اجرایی علاج بخشی این سد در اوایل سال 1395 آغاز شد و در اواسط سال 1401 به پایان رسید.

وی اظهار داشت: عملیات علاج بخشی سد بیدواز اسفراین به دلیل همزمانی اجرای آن با بهره برداری مداوم سد و همچنین کنترل و مدیریت سیلاب های ورودی به مخزن به ویژه سیلاب های بزرگ فروردین ماه سال 1398 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاج بخشی سد بیدواز اسفراین وارد مدار بهره برداری شد

علاج بخشی سد بیدواز اسفراین وارد مدار بهره برداری شد