مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-14اقتصادي

فارس 870 هکتار گلخانه کشاورزی دارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: طرح توسعه گلخانه های این استان، سال گذشته با تحقق 154 درصدی سهمیه ابلاغی و توسعه 301 هکتاری به بیش از 870 هکتار رسیده است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: طرح توسعه گلخانه های این استان، سال گذشته با تحقق 154 درصدی سهمیه ابلاغی و توسعه 301 هکتاری به بیش از 870 هکتار رسیده است.

مجتبی دهقان پور سه شنبه 23 مرداد در آیین تجلیل از خبرنگاران و عکاسان خبری فعال در بخش کشاورزی فارس، با تاکید بر اینکه نگاهش بهره گیری از ظرفیت خبرنگاران برای تبیین وضع موجود و اینکه برای آینده چه اقداماتی باید انجام دهیم،اظهار کرد: بعضاً با یک سری محدودیت هایی مواجه هستیم، به طور مثال در بحث محدودیت های مالی و بودجه امسال حدود سه هزار و 300 میلیارد تومان نیاز تسهیلاتی تبصره 18 داریم اما با تمام حمایت هایی که می شود، سهمی که به استان اختصاص می یابد جوابگوی بسیاری از متقاضیان نیست.

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه در سال جاری تاکنون 998 هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری شده است، گفت: این میزان بیش از دو برابر گندم خریداری شده از کشاورزان استان فارس در سال گذشته است که باید از کشاورزان سخت کوش تشکر ویژه داشته باشم و امیدوارم در سال زراعی آینده دوباره شاهد این اتفاق مبارک باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس 870 هکتار گلخانه کشاورزی دارد

فارس 870 هکتار گلخانه کشاورزی دارد