مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-20اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی و افتتاح 3400 واحد مسکن روستایی و شهری در بوشهر


مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در هفته دولت امسال، عملیات اجرایی و افتتاح سه هزار و 427 واحد مسکن در روستاها و شهرهای زیر 100 هزار نفر استان انجام می شود.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در هفته دولت امسال، عملیات اجرایی و افتتاح سه هزار و 427 واحد مسکن در روستاها و شهرهای زیر 100 هزار نفر استان انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا مقدم در نشست یکشنبه های پاسخگویی مدیران به رسانه های استان بوشهر اظهار کرد: از این میزان، یک هزار و 885 واحد مسکونی روستایی از محل طرح تسهیلات مسکن و 442 واحد مسکونی از محل تفاهم نامه مشترک بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی افزود: همچنین در هفته دولت، عملیات اجرایی یک هزار و 100 واحد مسکونی روستایی و شهرهای زیر 100 هزار نفر نیز آغاز می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر تصریح کرد: تعهد استان بوشهر برای ساخت مسکن روستایی طی 2 سال گذشته، پنج هزار واحد بوده که همه این سهمیه جذب و افراد واجد شرایط به بانک های عامل معرفی شده است.

مقدم ادامه داد: در بخش تفاهم نامه مشترک بنباد مسکن با بنباد مستضعفان که سهمیه استان بوشهر احداث 565 واحد بوده و تاکنون 442 واحد به اتمام و در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد به ازا هر واحد 2 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت، 500 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی و افتتاح 3400 واحد مسکن روستایی و شهری در بوشهر

آغاز عملیات اجرایی و افتتاح 3400 واحد مسکن روستایی و شهری در بوشهر