مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 16:562023-08-22اقتصادي

400 واحد نهضت ملی مسکن قزوین در هفته دولت به مردم تحویل داده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سید علی هاشمی ظهر امروز در جریان بازدید اصحاب رسانه از پروژه های نهضت ملی مسکن استان قزوین اظهار کرد: بالغ بر هزار واحد روستایی، بافت فرسوده، خودمالک، محرومین و مسکن ملی در پروژه هایی که در هفته دولت آماده بهره برداری است.

وی افزود: 400 واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن استان قزوین در این هفته به مالکان تحویل داده می شود که قیمت میانگین آن 845 میلیون است و حدود از 390 میلیون تسهیلات برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: پیگیر هستیم تا کسانی که در تامین کامل منابع مالی مشکل دارند، مابقی مبلغ را از طریق متمم وام اعطا کنیم تا هرچه سریعتر مردم بتوانند در خانه های شان مستقر شوند.

این مسوول ادامه داد: افرادی که آورده خود را تکمیل نکرده و موجب تاخیر در اجرا می شوند باید پاسخگو باشند و بر این اساس معتقدیم مردم مشارکت داشته باشند زیرا هر پیمانکار یک ظرفیتی دارد و نمی تواند از اعتبارات خودش در این طرحها بیش از حد استفاده کند و کار با کندی صورت می گیرد.

هاشمی گفت: ما با جدیت پیگیر امور هستیم و امروز در سطح کشور رده نخست را در نحوه ساخت داریم و تلاش می کنیم تا باقی واحدها به رعت تکمیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 واحد نهضت ملی مسکن قزوین در هفته دولت به مردم تحویل داده می شود

400 واحد نهضت ملی مسکن قزوین در هفته دولت به مردم تحویل داده می شود